ברוכים הבאים לאתר האינטרנט www.hooptheloop.co.il 

האתר מציע מוצרים איכותיים מהחומרים בתחום הקרקס.

החישוקים שלנו הם בעבודת יד.

עשויים מהחומרים הכי איכותיים שקיימים בשוק העולמי.

השירותים המוצעים ע"י האתר

האתר מהווה חנות מקוונת, המיוחדת בעיקר לשיווק ומכירה של ציוד קרקס של מיטב היצרנים המובילים בארץ בתחום זה.

רכישת המוצרים המוצגים באתר אפשרית אך ורק באופן מקוון באמצעות תשלום באפליקציית ביט או פייבוקס, לאחר הזנת פרטים מזהים ושליחת תשלום. הספקת המוצרים מתבצעת באמצעות משלוח המוצר/ים בדואר רשום, לכתובת שתימסר ע"י הרוכש.

להלן: "האתר", מציע רכישה באופן מקוון של מוצרים בתחום הקרקס, ובתחום החישוקים בפרט. 

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת ובלתי מותנית למלא אחר ולהיות מחויב במלוא תנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים/מה לתנאי השימוש הבאים, אינך רשאי/ת להיכנס לאתר או לעשות בו שימוש כלשהו. השימוש באתר או במידע שבו מעיד על הסכמתך לתנאים אלה.

כללי:

המבוא לתנאי שימוש אלה מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.

הכותרות בתנאי שימוש אלה הינן לנוחיות הצדדים בלבד והן לא ישמשו לפרשנות ההסכם.

תנאי שימוש אלה נוקטים בלשון זכר, אך מתייחסים גם ללשון נקבה.

זכויות קניין וזכויות יוצרים:

כל הדפים המצויים באתר הם רכושם של בעלי האתר (להלן: "הדפים"). אין להעתיק או לפרסם את הדפים או כל חלק מהם ללא הסכמתו המפורשת של האתר.

 כל החומרים, לרבות, אך לא רק, תמונות, איורים, קטעי וידאו, גרפיקות, מסמכים, טקסטים, עיצובים, אייקונים, צילומים, תוכנות, וכד', הנמצאים ו/או המופיעים באתר ("תכנים" ו/או "המידע"), מהווים זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר ו/או קניין רוחני אחר שבבעלות בעלי האתר או צדדים שלישיים לפי העניין.    

לגולשים ו/או למשתמשים ו/או לצדדים שלישיים אחרים שמורה הזכות לעשות שימוש אישי והוגן במידע ובתכנים בלבד לצורך רכישת מוצרים/ציוד מהאתר בלבד, תוך שמירה על זכויות היוצרים וזכויות הקניין הרוחני במידע ובתכנים ובכפוף לכל דין. אסור בהחלט שימוש מסחרי כלשהו במידע הקיים באתר, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב מבעלי האתר.

האתר שומר לעצמו את הזכות הבלעדית לעשות כל שינוי באתר בכל עת מכל סיבה, ללא כל הודעה מראש ובלי כל אחריות מצידו.

האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו רשאים להפסיק את השירותים המוצעים ע"י האתר בכל עת, בלי שיינקטו כנגדם סעדים כלשהם, אך בכפוף להשלמת מילוי חיוביו של האתר כלפי המשתמשים/הגולשים אותם נטל בטרם התקבלה ההחלטה על הפסקת שירותיו.

הצהרת פרטיות וסודיות:

האתר מתחייב לשמור על פרטיותם של המשתמשים באתר.

פרטי המשתמשים ישמרו בסוד וישמשו לצרכי האתר בלבד ולא יימסרו לגורם צד שלישי כלשהו, אלא לצורך ביצוע התחייבויות האתר כלפי המשתמש. האתר שומר על זכותו לשלוח עדכונים/דברי פרסום שונים מעת לעת בכתובת דוא"ל למשתמשי האתר שתימסר על ידם, אלא אם משתמשי האתר הודיעו, בעת הרישום או בכל מועד לאחר מכן למנהלי האתר, כי אינם מעוניינים בקבלת עדכונים/דברי פרסום.

האתר יפעיל את מיטב מאמצים לוודא את הסודיות והפרטיות של התקשורות המבוצעות באמצעות האתר. יחד עם זאת, האתר שומר לעצמו את הזכות לפקח באמצעים אלקטרוניים על תקשורות המועברות באמצעות השרתים ולמלא אחר כל הוראות חקוקות, אשר, לפי שיקול דעתם של בעלי האתר ו/או מנהליו, מורות לאתר לגלות את תוכן התקשורות ו/או פרטי המשתמשים לגורמים מוסמכים עפ"י כל דין.

על אף האמור, המשתמש מודע לכך, שתשדורות של מידע אל האתר וממנו אינן חסויות. המשתמש מודע לכך, שהנטל לשמירת סודיותם של תקשורות המועברות אל האתר, ממנו ודרכו, כמו גם פרטיו, מוטל עליו בלעדית. המשתמש מסכים, שבתשדורת של מידע אל האתר או ממנו לא נוצרים כל יחסים בינו לבין האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו, אשר חורגים מעבר לאלה המפורטים בתנאי שימוש אלה.

בהקשר זה, המשתמש מתחייב שלא להשתמש בשם משתמש ובקוד סודי של אחר והמשתמש מתחייב שלא למסור פרטים שלו אלה לאחר.

המשתמש מעניק לאתר הרשאה לאסוף מידע הנוגע לשימוש ולדפוסי השימוש של המשתמשים באתר, ולהשתמש במידע זה, בין היתר, לצורך שיפור השירותים שהוא מציע, ו/א לצורך פרסום ממוקד, בהתאם להרשאתו, במידה ולא בוטלה, כמפורט לעיל

הצהרת המשתמשים הגולשים באתר: 

המשתמש מצהיר, כי הוא מודע ומסכים, שכל זכויות הבעלות והשימוש, זכויות היוצרים, זכויות הקניין הרוחני וכן יתר הזכויות המלאות במידע ובתכנים המפורסמים באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של בעלי האתר או צדדים שלישיים לפי העניין. כן מצהיר המשתמש, כי בשימוש בתכנים ובמידע הנמצאים באתר הוא ינהג על פי כל דין, ובפרט – ימנע מכל פגיעה בזכויות יוצרים ו/או זכויות קניין רוחני ו/או זכויות אחרות של בעלי האתר או צדדים שלישיים כלשהם.

בהירשמו לאתר, המשתמש מצהיר, כי מלאו לו 18 שנה, והוא בעל כשרות משפטית להתקשר עם האתר בתנאי שימוש אלה.

המשתמש מצהיר ומתחייב, שהוא לא יפגע ולא ינסה לפגוע באיזה מאמצעי האבטחה של האתר, באופן כלשהו. כן הוא מצהיר, כי הוא לא ינסה לפגוע ולא יפגע באתר ו/או בפעילותו השוטפת, בשרתיו ובמשתמשים אחרים של האתר, בין היתר, באמצעות החדרת תוכנות זדוניות.

המשתמש מצהיר, כי במסגרת שימוש באתר הוא לא יתחזה לאחר, ולא ישתמש בפרטי תשלום של אחר.

מבלי לפגוע מכלליות האמור לעיל, המשתמש מתחייב שלא להעלות, להפיץ או לפרסם מידע או תכנים או חומר אחר,

 1. העלול להגביל או למנוע מאחרים את השימוש באתר

2. האסורים לפרסום או לשימוש, ואשר הם בגדר איום, פגיעה, העלבה, הוצאת דיבה, השמצה, פורנוגרפיה או ביטוי וולגרי אחר

3. הם בגדר דברים העלולים לעודד, לשדל, להמריץ או לסייע לאחר לבצע מעשה האסור על פי חיקוק או העלולים לעורר אחריות משפטית

4. העלולים להפר זכויות קניין כלשהן של אחר, כולל, אך לא רק, זכויות קניין רוחני, זכויות יוצרים, פטנטים, מדגמים, סימני מסחר, זכויות להגנת הפרטיות ו/או כל זכות קניינית אחרת

5. הכוללים וירוס או תוכנה אחרת העלולים לחבל באתר ו/או בשרתיו ו/או בשימוש שנעשה באתר ע"י משתמשים אחרים ו/או העלולים לפגוע במחשביהם ו/או תוכנות מחשב של משתמשים אחרים העושים שימוש באתר

6. הכוללים פרסומת מכל סוג שהוא בלי הרשאה מפורשת מראש ובכתב של החברה.

המשתמש מסכים לשפות ולפצות את האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו בגין כל נזק, ישיר או עקיף, ו/או כל הוצאה שייגרמו לאתר ו/או בעליו ו/או מנהליו ו/או עובדיו ו/או כל מי מטעמו ככל שייגרמו, בקשר לתביעה ו/או לדרישה הנובעות מביצוע תנאי שימוש אלה.

אחריות:

האתר מתחייב לספק למשתמש את המוצר אותו הזמין, בתנאים ובמועדים כפי שהתחייב כלפיו, ולאחר אישור קבלת תשלום בפועל שבוצע ע"י המשתמש.

האתר אינו אחראי לכל פגם ו/או נזק במוצר ו/או ציוד המוצעים באתר, אשר נגרמו ע"י שימוש לא נכון ו/או ע"י שימוש שלא עפ"י הוראות היצרן של המוצר. במידה והתגלה פגם ו/או תקלה בתקופת האחריות שניתנת למוצר ע"י הספק, ואשר מקורם בספק/יצרן, האתר מתחייב (אשר לו שיקול דעת להחליט אם הפגם ו/או התקלה מכוסים ע"י האחריות) לעמוד באחריות שהיצרן מעניק. במידה ויוחלט על הפעלת האחריות, הספק/היצרן יתקנו את המוצר/הציוד על חשבונם או יחליפו בחדש, באם התיקון לא אפשרי, ויחזירו את המוצר לרוכש.

במידה והוחלט ע"י היצרן לתקן או להחליף את המוצר במסגרת האחריות – המוצר יתוקן/יוחלף, והמוצר המתוקן/החדש יוחזר למשתמש/הגולש תוך תקופה שתקבע ע"י היצרן בשיתוף עם האתר.

האתר אינו אחראי לתוכן האתרים שקיימים אליהם קישורים באתר ו/או לתכנים ו/או מידע המופיעים בהם כפי שאין באפשרותו לעמוד על טיבם, איכותם או מהימנותם של התכנים ו/או המידע באתרים אלה. הקישורים כאמור אינם מהווים המלצה לשימוש באותם אתרים והם מצויים באתר לנוחיות המשתמש בלבד. אם לא נאמר אחרת על ידי האתר, קישורים אלקטרוניים אל אתרים אחרים ומהם אינם יכולים להתפרש כהבעת תמיכה או מתן חסות, במפורש או מכללא, על ידי האתר לגבי אותם מקורות אחרים. כל שימוש במידע באתרים אלה יעשה באחריות המשתמש בלבד.

האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו אינם אחראים לפעולות חדירה לאתר ע"י גורמים עוינים וגניבת פרטים ע"י גורמים עוינים. יחד עם זאת, האתר מבהיר, כי הוא נוקט אמצעי זהירות סבירים בשביל למנוע חדירה של גורמים עוינים לאתר כאמור. בהקשר הזה, המשתמש מצהיר, כי לא תהיה לו כל טענה כלפי האתר בגין נזקים, ישירים ו/או עקיפים, אשר יגרמו כתוצאה מחדירה לא מורשית לאתר.

כמו כן, האתר אינו אחראי לכל נזק, ישיר ו/או עקיף, אשר יתכן ויגרם למשתמש בשל בעיות בחיבור לרשת האינטרנט.

האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו ו/או עובדיו ו/או כל מי מטעמם אינם אחראים כלפי המשתמש/הגולש/צד ג' כלשהו, בשל שימוש הנעשה בציוד ו/או במוצרים שנרכשו באתר, כאשר המשתמש מצהיר, כי כל שימוש בציוד ו/או מוצרים שנרכשו באתר הינו באחריותו הבלעדית, ועקב ייחודיותו של הציוד, האתר ממליץ לעשות בו שימוש רק לאדם מיומן ו/או בפיקוח של אדם מיומן. בכל מקרה, האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו ו/או עובדיו ו/או מי מטעמם, אינם אחראים לכל נזק גוף ו/או אחר, ישיר ו/או עקיף, לצד המשתמש במוצר ו/או בציוד ו/או לצד ג' כלשהו, בקשר לשימוש במוצר ו/או ציוד שנרכש באתר.

מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, אחריותם של האתר ו/או בעליו ו/א מנהליו ו/או עובדיו ו/או כל מי מטעמם לנזקים אשר יתכן ויגרמו למשתמש עקב שימוש באתר ובשירותים אותם הוא מציע תהיה מוגבלת, בכפוף לכל דין, רק לסכום אשר שולם ע"י המשתמש עבור רכישת המוצר/הציוד.

המשתמש מודה לכך ומסכים, כי כל העצות ו/או ההמלצות המובאות באתר בכל מקום שהוא, אינן מהוות המלצה לפעולה ו/או עצה מחייבת, והן מובאות רק כשירות למשתמש, כאשר כל פעולה על בסיס אותה עצה ו/או המלצה נעשית באחריות המשתמש בלבד, כאשר ידוע לו, כי יש לפעול במוצר ו/או הציוד המוצעים באתר, רק ע"י מי שמיומן לעשות שימוש במוצר שנרכש ו/או בפיקוח איש מקצוע מיומן.

אופן ביצוע ההזמנה התשלום וקבלת המוצר:

ברכישת מוצר באתר רשאי להשתתף רק מי שמלאו לו 18 שנה. הרכישה תתאפשר רק במילוי פרטים מזהים אמיתיים ונכונים, כגון שם פרטי ומשפחה, מספר תעודת הזהות, כתובת מלאה – בית/משרד, טלפונים ליצירת קשר, כתובת האי-מייל, וכן במילוי הפרטים המלאים של כרטיס האשראי, במידת הצורך. במקרה של חברה, המשתמש יתבקש למסור פרטי החברה, תפקידו בה, וכן יצטרך לאשר, כי הוא רשאי לרכוש בשם החברה באתר את המוצר/הציוד.

האתר שומר על זכותו לצרף הצורך בפרטים מזהים נדרשים נוספים או לגרוע מפרטים מזהים קיימים. במידה ופרט כלשהו יהיה חסר, לא ניתן יהיה להשלים את הרישום לאתר ולבצע את הרכישה.

במידה והתשלום עבור המוצר באתר בוצע באמצעות אפליקציית ביט או פייבוקס , אז המשלוח לכתובת אשר תימסר ע"י המשתמש ייצא לכל הפחות בתום 3 ימי עסקים לאחר העברת התשלום.

כאמור, האתר מאפשר לבצע הזמנה של מוצר (עיצוב אישי) אשר אינם קיימים באתר. במקרה כזה יחולו הוראות שלהלן:

  1. הרוכש/המזמין יצור קשר עם מנהלי האתר באמצעות כתובת האי-מייל המופיע באתר או באמצעות הטלפון.
  1. בהודעתו, יפרט הרוכש/המזמין את הפרטים, ככל הניתן כמה שיותר מדויקים ומלאים, אודות המוצר והעיצוב שבכוונתו לרכוש.
  1.  מנהלי האתר יאשרו במייל חוזר את דבר קבלת הפניה ופרטיה, ויתנו תשובה לגבי יכולתם לספק לרוכש את המוצר  המבוקש. התשובה יכולה שתינתן מייד באי-מייל חוזר, או בשלב מאוחר יותר, לאחר בירור שיבצע האתר בעניין – הכל בהתאם לנסיבות כל מקרה ומקרה.
  1. במידה והאתר השיב, כי יוכל לספק את המוצר המבוקש, יפרט בתשובתו את מחירו, המועדים בהם יוכל להערכתו לספק את המוצר, וכל פרט מתבקש דומה אחר.
  1.  כמו כן, בעת רכישת המוצר בדרך זו, יחולו התנאים המיוחדים כפי שיפורטו ע"י האתר בהצעת מחיר שיקבל הרוכש בטרם ביצוע הרכישה.

האתר רשאי לסרב לאפשר ביצוע רכישה למשתמש אשר, בין היתר, מסר פרטים כוזבים ו/או התחזה לאחר ו/או הפר הוראה מהוראות תנאי שימוש אלה, או אשר קיים לגביו חשש כי ביצע כל אלה או חלקם.

המשתמש מודע והוא מסכים, כי האמצעים היחידים לביצוע רכישת המוצר ו/או השירות דרך האתר הינו באמצעות תשלום בכרטיס אשראי או העברה דרך אפליקציות ביט או פייבוקס.

האתר רשאי להעניק מעת לעת הנחות ומבצעים, עליהם תבוא ההודעה צמוד למוצר ו/או במקום אחר באתר. האתר שומר על זכותו להפסיק את המבצע/ההנחה, לשנות תנאיהם, לקבוע הוראות לעניין כפל מבצעים וכד' בכל עת, ובלבד שתינתן הודעה על כך במקום בו הופיעה הודעה על מבצע ו/או הנחה.

התמונות באתר הינן להמחשה בלבד.

המחירים המוצגים באתר כוללים מס ערך מוסף, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

הרכישה באתר מתבצעת בכפוף להימצאותו במחסני האתר של מלאי מספיק של הפריט שהוזמן. במידה ובוצעה הרכישה, אך הפריט אזל מהמלאי, האתר מתחייב להחזיר לרוכש את מלוא עלות ההזמנה ולהודיע על כך לרוכש באחת הדרכים שהוא מסר לאתר.

בעת רכישת המוצר, הרוכש יכול לבחור אופן בו יקבל את המוצר, בין אם ע"י משלוח של המוצר לכתובת שימסור בדואר רשום, במקרים המתאימים, ובין אם באמצעות איסוף עצמי. בכל מקרה, העלות של משלוח המוצר לרוכש תחול עליו בלבד. יובהר, כי האתר ו/או בעליו ו/או מנהליו אינם אחראים בכל צורה שהיא לכל עיכוב ו/או איחור בקבלת המוצר ו/או ציוד אשר מקורם בשירותי הדואר ו/או השליחים. 

האתר מבהיר, והרוכש מאשר, כי במידה ומסיבות אובייקטיביות לא ניתן יהא לבצע משלוח המוצר ו/או הציוד לכתובת שנמסרה ע"י הרוכש, הן עקב אי מציאת הכתובת או עקב סיבות ביטחוניות וכדומה, והמוצר יוחזר למחסני האתר, האתר ישלח הודעה על כך לרוכש באמצעות הפרטים אותם מסר לאתר, והרוכש יתן כתובת חלופית או שיימצא הסדר אחר, לרבות איסוף המוצר במחסני האתר. בכל מקרה, דמי המשלוח עבור המשלוח אשר לא צלח, לא יוחזרו, ובמידה ויהיה צורך במשלוח נוסף, הרוכש ישא לבדו במלוא עלותו.

סמכות שיפוט:

הדין החל על הפעולות באתר ועל תנאי שימוש אלה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות שיפוט בלעדית וייחודית לדון בכל סכסוך העולה מתנאי שימוש אלה והעולה משימוש באתר בכלל תהיה נתונה לבית המשפט המוסמך בתל אביב.

ביטול רכישה:

המשתמש יוכל לבטל את הרכישה שביצע באתר בדרכים הקבועות בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ותקנות על פיו. בהתאם לכך, בין היתר,

  1.  ברכישה של נכס/מוצר מרחוק, רשאי הרוכש לבטל את העסקה, מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר (14) ימים מיום קבלת הנכס/המוצר/הציוד, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
  2.  ברכישה של שירות מרחוק, רשאי הרוכש לבטל את העסקה, בתוך ארבעה עשר (14) ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני (2) ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
  1. בהקשר למוצרים המוצעים באתר, חשוב להדגיש, כי בהתאם לסעיף 14ג(ד)(4) לחוק הגנת הצרכן, הוראות ביטול דלעיל לא יחולו על עסקת מכר מרחוק של "טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה".
  1. כמו כן, זכות הביטול כאמור בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010, לא תחול על המקרים המפורטים בתקנה 3 לתקנות.

לאחר ביטול העסקה כדין, ימשיכו לחול הוראות חוק הגנת הצרכן. בין היתר, בהתאם להוראות סעיף 14ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, בוטלה העסקה כדין בנסיבות כמתואר לעיל, האתר יחזיר לרוכש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, יבטל את חיובו של הרוכש בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבה מהרוכש סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס/המוצר נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

קיבל הרוכש את הנכס נושא העסקה או החוזה, יחזירו לאתר במקום עסקו, והוא הדין לגבי נכס/מוצר כלשהו שקיבל הרוכש בעקבות עשיית העסקה או החוזה.

כמו כן, אין בהוראות סעיפים קטנים (א) ו-(ב) של הסעיף 14ה לחוק הגנת הצרכן, כדי לגרוע מזכותו של האתר לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

חשוב להבהיר, כי ביטול העסקה/הרכישה מותנה בהחזרת המוצר לאתר באריזתו המקורית וכשלא נעשה בו שימוש כלשהו, כאשר המוצר ללא פגם ו/או נזק ו/או קלקול ו/או פגיעה כלשהם.

אפשרות שינוי הוראות תנאי שימוש

בעלי האתר ומנהליו שומרים לעצמם את הזכות הבלעדית לשנות, למחוק, להוסיף או לעדכן את תנאי השימוש באתר, בשלמותם או בחלקם, בכל עת וללא התראה מוקדמת – למעט בעניין חיובים מהותיים עפ"י תנאי שימוש אלה אשר על שינוים יודיע האתר בדף ראשי – כאשר באחריות המשתמש להתעדכן מעת לעת בדבר עדכון תנאי השימוש. בעלי האתר ומנהליו ממליצים ומעודדים את המשתמשים לעיין בתנאי שימוש אלה כל פעם שהם עושים שימוש באתר. במקרים מתאימים, תבוא הודעה על שינוי/עדכון תנאי השימוש בדף ראשי של האתר לפרק זמן מוגבל וסביר המקנה למשתמש את האפשרות לסרב לקבל את השינוי, אך בעלי האתר ומנהליו אינם מתחייבים להודיע על השינוי/העדכון בשום אופן. אם לא נאמר אחרת על יד בעלי האתר ו/או מנהליו, סירוב המשתמש לקבל את השינוי כאמור, ישמש הודעת ביטול של תנאי שימוש אלה והמשתמש יהיה מנוע מלעשות שימוש כלשהו באתר.

No products in the cart.